13 Temmuz 2016 Çarşamba

Mutlu Ol Derim




















Mutlu olmak için bariz bir neden yokken mutluysan, ben buna mutluluk derim. Sahip olduğun her şeyin geçici olduğunun farkındaysan, kusurlarıyla ve eksikleriyle beraber şükürler olsun diyorsan hayatına eşlik edenlere ben buna mutluluk derim. Okurken kelimeler resim çiziyorsa, beynindeki sen o resimlerin içinde yürüyor, yaşıyorsan, ben buna mutluluk derim. Suya girdiğinde, ürperiyorsan, sırt üstü uzanıyorsan problemlerin üzerine ben buna mutluluk derim.
Şu anda, kokusuyla, tadıyla, gördükleriyle tam da andaysan, gerçekten yaşıyorsan anlarını ben buna mutluluk derim. Geceyi, gündüz gibi, siyahı beyaz gibi, kısacası olanı olduğu gibi, kabulleniyorsan, işte ben buna mutluluk derim.

Huzur mavi bir duman olmuşsa, konmuşsa göğsüne ben buna tadını çıkar derim. Dünyada senden daha kötü koşullarda yaşayan herkes için dua ediyorsan, elinden geldiğinde yardım ediyorsan, kimsesizliklere dost oluyorsan, işte o zaman hak ediyorsun arkadaşım, mutlu ol derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder