18 Haziran 2017 Pazar

Hayatı Milim Milim Yaşamak



Hayatı milim milim yaşamak nasıldır biliyor musun? Hiç sanmam. Baksana nefes alışın bile hoyratça. En son ne zaman tadını hissettin en sevdiğin yemeği damağında? En son ne zaman sadece yürüdün? Ne zaman bir çift göze izin verdin seninle konuşsun diye? Ne zaman dans ettin, çığlık çığlığa. Göğün parçalanışı yağmur kokusuna karışıp huzura dönüştü mü? İmkânsız bir aşkın ruhuna ve bedenine sahip olmasından korkmadan hissettin mi? Ben böyle istiyorum olacak diyebildin mi?
Sanmıyorum arkadaşım. Sanmıyorum çünkü izliyorum, duyuyorum, hissedip korkuyorum. Hislerinin her geçen gün kabuk bağlamasından korkuyorum. Acıdan kaçarak, sürekli korkarak yaşayamazsın. Aslında hiçbir duygudan kaçamazsın.
Geleceği düşünmen güzel elbet, hedef olmadan varılamaz bir yere. Ama orada yaşayamazsın. Hele geçmiş, koca bir kelepçe ellerinde. Aldın mı dersini döneceksin sırtını. Bak gördün mü elimize kaldı bir şimdiki an. Onu da egonla, gururunla gölgeleme.
Hadi unuttuğun bütün tatları hatırlayalım, hadi şimdi yeniden yaşamaya başlayalım. Bilemeyiz ki, hayatın ağırlığından hissetmeyi bıraktığın bu anlar daha ne kadar seninle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder