23 Haziran 2017 Cuma

Yollar Bağımsızlığın Anahtarıdır



Seyahate çıkmadan öncesi hep heyecan olmuştur benim için. Yollar, hiç rastlanmamış insanlar, bağımsızlığın anahtarıdır. Bir yerde kavuşurken başka yerde özlemler başlar. Üstelik canlı cansız her şeyi özlerim ben. Geceleyin güneşi, sabahleyin yıldızları. Akdeniz’de Ege'yi, Ege'de Marmara'yı.
İşte bugün de böyle bir heyecan içinde saklanıyorum. Yola çıktım mı ben bambaşka bir ben oluyorum. Sakinleşiyor içimdeki dolu dizgin duygular. Meraklı bir çocuk gibi gözlemliyorum etrafımdaki her şeyi. Aynı bir film seyreder gibi, yargılamadan ve kararlar vermeden sadece izliyorum. Gelip geçiyorlar, ne veriyorlar ne alıyorlar.
Ta ki başka bir noktaya varıncaya dek, vardın mı bir yere, sevsen de sevmesen de sana verilen rolü oynuyorsun mecbur. İşte seyahatler bir nefes alımı ister istemez oyunlarda. Seyahatler yeni bir sen olma şansı sahne arkasında.

Ben gördüm ki hayat oyun içinde oyun. İşime geldi mi katılıyorum gelmedi mi yok oluyorum. Ve içimdeki çocuk diyor ki, oyun benim kural benim, uymuyorsa sektirip gidin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder