6 Ocak 2019 Pazar

Seni Yataktan Kaldıran Şey Ne?

Eğitimlerimde sorarım; sizi her sabah yataktan kaldıran o güç nedir?
Beni her sabah kaldıran şey, bir şeyleri değiştirebileceğime olan inancım. Ve ne olursa olsun hiçbir insan bu inancı benden alamaz. Çünkü ben yıllar önce keşfettim sadece kendimi mutlu etmek için yaşamamam gerektiğini. Kendimden çok daha büyük amaçlar için yaşamaya devam ettiğimi. Uzun yıllar önce yaşamımın bir pamuk ipliğine bağlı olduğuna şahit olduğum gün sarıldım ben beni hayatta tutan güce. O gün bugündür hiç bitmez yüzümdeki gülümseme. Hayatındaki en tılsımlı an nedir diye sorsalar, hiç şüphesiz başka insanların kendini keşfine şahit olduğum anlar diyebilirim. En çok koçluk seanslarımda şahit olurum bu anlara. Hayatın vereceği derse yardımcı kitap gibi destek olduğum anlar. Paha biçilmezdir o anlar. Nerede ve kime destek olacağını kader belirler. Sen görevini yaparsın. O görev seni sen kılar. Mutluluğu yaşarsın. Öyle bir mutluluktur ki, sana özel. Öğretilmiş değil, hak edilmiş. Hepinize hak edilmiş mutluluklar dilerim ve bir gün bir yerlerde yolumuz kesişirse size de destek veririm. 😃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder